Seguidors

dissabte, 15 d’octubre del 2011

Recepta d'aletes de pollastre a l'estil buffalo

Link de la recepta original



Aquesta recepta és una mica diferent de com les faig jo habitualment. Jo les acostumo a fer al forn sense massa floritures, però aquesta és una bona alternativa, amb més calories a l'estil ianqui. Què m'agrada a mi de les aletes? El que a algunes persones no els agrada a mi m'encanta: tenim dos tipus diferents de textura de carn en una peça petita de l'au, d'altra banda ben fetes queden cruixents i el fet de menjar amb les mans i embrutar-te els dits té el seu atractiu. No em digueu que no?


Ingredients per a 4 persones

  • 12 aletes de pollastre grans, 4 cullerades de farina, 2 culleradetes de pebre roig dolç, oli d'oliva, pebre i sal.
  • Per al glacejat, 4 cullerades de salsa picant estil Buffalo (o un altre tipus), pebre, 40 g de mantega, 1 dieta d'all picat.

Com fer les alestes de pollastre

Netegem bé les aletes de pollastre, llevant-li les restes de plomes que poden tenir i les barregem amb el farina, el pebre, sal i pebre al gust. Ho deixem una hora a la nevera.

D'altra banda preparem el glacejat. En un cassó posem a coure a foc suau la salsa amb la mantega, l'all i el pebre. Quan estigui ben barrejat tot retirem del foc i deixem refredar.
Quan passi l'hora, posem abundant oli en una paella i fregim les aletes fins que estiguin cruixents. Retirem a un paper de cuina per absorbir l'oli sobrant i pintem amb la salsa picant. Servim calent.

Temps d'elaboració 1 hora 30 minuts.

Dificultat Fàcil.

Degustació

A mi personalment m'agradaen calentes, recent fetes que encara et cremes els dits quan les agafes, però hi ha qui disfruta igualment a l'un demà quan ja són fredes.



"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada